.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر وزير فرهنگ و ارشاد به مازندران

همايش بزرگداشت آيت الله علامه مفسر كبير نهج البلاغه مرحوم محمد دشتی ، صبح روز سوم خرداد با سخنراني وزير ارشاد در مجتمع فرهنگي و هنري محمود اباد برگزار مي شود.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با اعلام اين خبر گفت: در اين مراسم دكتر حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به بيان ابعاد شخصيتي و آثار ارزشمند و ماندگار مرحوم دشتي خواهد پرداخت.

حجت الاسلام عباسعلي ابراهيمي افزود: مرحوم دشتي سال 1330 در روستایی سرسبز و با صفا از روستاهای محمودآباد مازندران، در خانه ای ساده و بی آلایش که چراغ آن با نور ایمان روشن بود، از پدر و مادری با ایمان و عاشق اهل متولد شد.فرزندی که بعدها به «دشتیِ نهج البلاغه» شهرت یافت.

وي با بيان اينكه در برگزاري اين همايش، دانشگاه پيام نور و دفتر امام جمعه محمودآباد مشاركت و همكاري دارند افزود: اين همايش در سالروز در گذشت آيت الله علامه شيخ محمد دشتي و در قالب يك همايش علمي و فرهنگي با محوريت بررسي آثار ارائه شده در حوزه نهج البلاغه برگزار مي شود.

دكتر ابراهيمي اظهار داشت: آيت الله علامه شيخ محمد دشتي از مفسرين كبير نهج البلاغه در كشور بشمار مي رود كه آثار ماندگار و زيادي از ايشان در اين حوزه بجا مانده است و در نظر است در اين همايش از آثار ايشان نمايشگاهي در حاشيه همايش به نمايش گذاشته شود.

وي افزود: با فراخوان عمومي اعلام شده تا به حال آثار ارزشمندي در اين حوزه به دبيرخانه ارسال شده است كه در قالب مجموعه اي منتشر خواهد شد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.